Dr.White akıllı diş beyazlatma cihazı

Dr.White markasının ürünleri; diş macunu, diş beyazlatma kalemi ve bir de akıllı diş beyazlatma cihazı olarak 3'e ayrılıyor. Bugün biraz akıllı diş beyazlatma cihazından bahsetmek istedim.

Dr. White Akıllı Diş Beyazlatma Cihazı, Diş Hekimleri'nin kullandığı beyazlatma sistemi ile aynı teknolojiyi kullanıyor ve 16'lı Mavi LED ışıklı 3D Beyazlık Teknolojisi ile en etkin beyazlığa ulaşmamızı sağlıyor.

Ürünün vadettiği şey tabii ki diş hekimlerinin birebir uyguladıkları yöntemle eş değer değil. Ancak Dr.White'ın 10 gün içerisinde daha beyaz dişlere kavuşulacağına dair bir iddiası var. Ben bu ürünü sipariş edip kullandım ve bugün de 10. güne ulaşmışken dişlerimde 10.gündeki değişimi; merak edip kullanmak isteyip hiçbir fikri olmayanlar ve ya yeni bir diş beyazlatma sistemine ulaşmak isteyenler için paylaşmak istedim. Şimdi cihazı ve etkisini deneyimlediğim üzere artılarıyla eksileriyle, neden ve nereden sipariş ettim, nasıl kullanılıyor, sonuç nasıl gibi sorularla birlikte açıklamaya çalışacağım.

Cihazla tanışma hikayemi kısaca anlatayım. Erkek arkadaşım bu cihazı satın alıp kullanmaya başlamıştı ve inanın her görüşmemizde dişlerinin biraz daha beyazladığını farkediyordum kendisi pek bi değişim yok dese de ben %100 onay veriyorum farkı dışardan gören biri olarak. Ki zaten siz her gün aynadan aynı dişe bakıyorsunuz tabii ki bunu siz değil size dışardan bakanlar anlayacak. Şöyle bir durumu da belirtmem gerekiyor ki erkek arkadaşım sigara kullanıyor buna rağmen cihaz düzenli kullanımda vaadini gerçek bir şekilde yerine getiriyor. Ancak kullanırken tabii ki sigara kullanımını azaltmak ve çay kahve çikolata gibi dişte kararmaya neden olan yiyecek ve içecekleri daha az tüketmekte fayda var, cihazın hakkını verebilmek ve boşuna para harcamışım hissini yaşamamak için benden söylemesi.

Şimdi kendi deneyimime geçebiliriz. Cihazın ulaşımının eczanelerde olduğunu da duymuştum ancak ben internet üzerinden %10 indirimli olarak güvenilir bir siteden sipariş verdim. Sanırım piyasadaki fiyatı 140-150 tl arasında değişiyor. Ben aşağıda linkini bıraktığım siteden kargo dahil 129 tl'ye ürünü teslim aldım. Gönül rahatlığıyla sipariş verebilirsiniz.

'' https://www.botanikecza.com/dr-white-akilli-dis-beyazlatma#0 ''






Cihazın kutusu bu şekilde içinden iki tane Dr.White diş beyazlatma jeli hediye olarak geliyor. Ben 10.günde 2.jeli bile bitirdim sayılır. Bu jeller diğer beyazlatma jellerine göre ne kadar etkili bilmiyorum ama dişlerim normalde de beyaz denilebilecek bir tonda olmasına rağmen şuan dişlerimdeki ekstra beyazlama farkediliyor. Çok sarı dişleriniz varsa farkın daha fazla olacağına emin olabilirsiniz. Ancak bu jeli bitirdiğim an eczaneden daha büyük bir jel satın almayı düşünüyorum çünkü bunlar hem çok küçük hem de kullanışsız geldi bana. Aparatı sıkıp içindeki jeli çıkartmak adeta bir işkence ve yarısı tüpün içinde kalıyor asla çıkmıyor. Aslında ben o jeli kullanıcam illa deyip makasla keserek amacınıza ulaşabilirsiniz benim de aklıma şuan yazarken geldi. Neyse yine de hediyenin iyisi kötüsü olmaz diyeyim sonuçta işime yaradı.

Nasıl kullanılacağı ve diğer bilgiler ürünün kutusunda ayrıntılı bir şekilde anlatılmış. Zaten kullanımının hiçbir zorluğu yok. Sadece deneyimlerime göre son birkaç şey eklemek istiyorum. Cihazı kullanmadan önce, dişlerinizi fırçaladıktan sonra havlu kağıtla dişlerinizin kupkuru olmasını sağlayın bu şekilde jel dişlerinize daha iyi tutunuyor. Cihazı da kullanımdan sonra sıcak suyla yıkadıktan sonra mutlaka havlu kağıtla kuruttuktan sonra kutulayın hem mikropların üremesini de engellemiş olursunuz. Beyazlatayım derken başımıza başka dertler açılsın istemeyiz tabii ki.

Merak ettiğiniz, tereddüt ettiğiniz ve ya aklınıza takılan bir soru olursa bana e-posta yoluyla ulaşabilirsiniz. Güzel ve bembeyaz gülüşler!

Yorumlar

Popüler Yayınlar